zondag 28 april 2013

Email aan Floortje over Floortje....

Vrijdag kreeg ik deze email binnen, hij is gestuurd naar alle deelnemers van de Run for KIKA in Rotterdam op 30 juni. De titel van de email is; 'Maak kennis met Floortje....'.

Wij kennen haar al. Heel goed zelfs. Al heel haar leven. Wij houden van haar. Heel veel zelfs. Al heel haar leven.





Hoi Floortje ,
Hier is het verhaal van een deelnemertje dat mij trots maakt om voor Run for KiKa te werken. Het gaat over één van onze jongste deelnemers (en sponsorwervers!) Floortje. Ik bedacht me dat jij haar verhaal ook wilde lezen...
"Ik ben Floortje, en ik ben vier jaar. Sinds 16 mei 2011 heb ik slechte cellen, oftewel kanker. Ik ben drie keer geopereerd en nu helpen Chemokasper en Radiorobbie mij te vechten tegen de stomme slechte cellen. Daarom ben ik nu vaak niet zo sterk. In juni zal ik helemaal klaar zijn met alle behandelingen, en dan word ik weer heel sterk. Misschien wel sterk genoeg om een hele kilometer te rennen! En anders ga ik gewoon lopen. Gelukkig ga ik samen met mijn zusje Noa lopen. Ik wil graag veel geld ophalen voor mijn vriendjes en vriendinnetjes die nog langer moeten vechten."
Floortje is pas 4 jaar en weet nu al veel geld op te halen. Jij hebt je inmiddels ook al super ingezet, stel jezelf eens voor wat jij nog meer kan doen. Ik help je graag een stap verder!
We hebben een aantal goede sponsortips & tools op onze website. Hier staan onder andere; voorbeelden van sponsorbrieven, een handig visitekaartje en zelfs een mooie Run for KiKa poster!

Groetjes,
Arko
Run for KiKa Team
E info@runforkika.nl
T 088-3665413

P.S. Door sponsors te werven voor KiKa kun je kinderen zoals Floortje helpen! Het gebruik van onze fondsenwervende tools maken het vragen van donaties voor KiKa gemakkelijk, leuk, en dragen bij aan jouw succes!




1 opmerking:

  1. Super zeg!!!! Ik ga jullie echt ff opzoeken die dag. Vorig jaar liep ik mee, maar dit jaar ben ik er heel de dag aan het werk als vrijwilliger. Waar ik ingezet ga worden hoe ik nog, maar ga jullie sowieso ff zoeken.

    Zo stoer man van Floortje en Noa!!!!!

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen