dinsdag 19 maart 2013

Vertrouwen

Deze week is heerlijk. Floortje voelt zich sterk, is grappig, heeft praatjes, maakt speelafspraken, doet met alles mee, spuugt weinig, kortom, heerlijk.

Vanavond na het eten waren we aan het geinen en ineens was er de volgende letterlijke dialoog;

Oh Floortje, kun je nagaan, over drie maanden voel je je altijd zo sterk en misschien nog wel sterker dan nu! Dat weet je toch hé?
Wanneer is het ‘over drie maanden’ mama?
Als Noa jarig is, dan is het over drie maanden.
Nou mama, ik weet het niet. Ik weet het echt niet, ik weet er eigenlijk niks van. Maar als jij het zegt mama, dan geloof ik het. Dan geloof ik het echt.


1 opmerking:

  1. He Floor, wie zie ik nou op t.v.?
    Wat een filmster ben jij zeg! Vanaf nu ben je een bekende Nederlander. Ik hoop dat ze het filmpje heel vaak laten zien. SUPER GAAF!!
    Wij gaan heel goed opletten of we je weer zien

    DOEI
    Yvonne en Fleur

    BeantwoordenVerwijderen